fredag 24 maj 2013

Happy Friday!

Vilket fantastiskt väder vi har! Det bara fortsätter och man blir ju så innerligt glad när det är sol ute. Idag hann jag ta en liten powernap efter jobbet och sedan har jag busat med både barn och man, hoppat på studsmattan, blåst såpbubblor och ätit god grillad mat. Grillad majskolv är för himla gott! Nu ska vi fredagsmysa så jag har dukat upp jordgubbar, vindruvor och några ostbollar. Den söta lilla vispskålen köpte jag på den här fina affären som heter Handplockat. Jag har velat ha den lilla skålen bra länge och när jag nu passerade en affär som hade den så slog jag till. Dom har så otroligt mycket fint och sedan jag var där sist så har dom byggt ut så det fanns massor att titta på.  Dessutom så är det så läckert gjort med hur dom visar upp sina saker. Det märks att den som har affären har lite känsla för inredning.  Sedan har dom en massa fina kläder också, men det är sådana fina märken som jag inte riktigt känner att jag har råd med men att titta kostar ju ingenting. Ha nu en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar