måndag 26 november 2012

Snacka om...

bra rabatt! Hittade en kod som gick ut igår och jag satt och försökte beställa hela kvällen men det gick inte igenom. Blev helt tokigt till slut men eftersom det var så himla bra rabatt, för varje 800:- man handlade för så fick man 400:- i rabatt. Och eftersom sonen mest önskar sig spel så fick jag ett jättedyrt spel (Skylanders giants), tre filmer, målarbok, byxor, bok till mig själv för strax över 800 spänn. Annars hade det gått på över 1600... Men jag fick maila dom idag och säga att det inte hade fungerat att beställa och jag såg att det var massor som hade problem med detta så det gick i alla fall. Fy fasiken så skönt att få det lite billigare och dessutom en massa julklappar kirrade i ett litet kick! Tack för det Ellos!

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att det fungerade till slut. Kul att du är med i min utlottning. Ha en fin dag
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Jag har varit med om något liknande vid ngn beställning. Det grötade till sig då alla beställde samtidigt, men de var väldigt förstående dagen efter.

    SvaraRadera
  3. Hej Anna !

    Har inte glömt bort Dig. Men har inte haft någon större lust att vare sig skriva än mindre läsa bloggar.

    Nu har jag satt igång i gen, men inte alls så mycket som jag gjorde förr.Fick hjälp med att ta bort en del och då slank Du med samt en massa andra som jag läste. Dig såg jag hos Lisbet.
    Har ju 300 får inte ha fler.

    Hoppas allr är bra och att Du och familjen är friska och krya.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har det bra i vinterkylan!
    En trevlig andra advent till dej!
    kram

    SvaraRadera