lördag 16 juni 2012

Har inte hjärta...

Sherlock Holmes: A Game of Shadows Posteratt ropa in barnen när det är så pass fint väder. Eller det är väl inte särskilt varmt men det är i alla fall sol och sådana här ljusa sommarkvällar måste man bara utnyttja till max. Men nu sover dom i alla fall och trötta var dom efter en hel dags utelek, cyklande, kalasande och hoppande. Dom åt till och med sitt lördagsgodis ute.  Jag inser att vi måste investera i en studsmatta vi också. Grannarna har så vi har klarat oss hittills men snart ska väl lillan också ha kompisar här och dom kan ju inte vara på grannarnas då också. Det ryms ju inte hur många som helst. Vi passade även på att grilla när det nu var uppehåll och det var supergott! Blev förstås lite halloumi också... Nu ska jag ha lite kvalitetstid med mig själv och jag tänker se filmen Sherlock Holmes 2: A Game of Shadows där Noomi Rapace är med. Hoppas den är bra för jag gillade ju den första filmen och jag gillar skådisarna. Och så ska jag äta mitt "lördagsgodis" chokladmousse med lite grädde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar