torsdag 28 juni 2012

Första semesterveckan...

har snart passerat. Nu är jag fri från förkylningen men jag snyter fortfarande massor men nu är det allergin som spökar. Jag kanske skulle behöva starkare doningar men, men jag orkar inte gå upp på vårdcentralen. Så jag snyter istället. I veckan har vi inte gjort så mycket mer än att påta lite i trädgården och grävt en liten blombänk till min mamma. Jag njuter mest av att få vara med barnen och att slippa all morgonstress. Min sambo som har ett eget företag måste jobba hela sommaren tyvärr. Eller vi ska försöka få några lediga dagar tillsammans hela familjen. Och i helgen ska vi en av dagarna åka till stan och se om vi får tag på en studsmatta till barnen. Man kan ju inte snålhoppa på grannarnas hur länge som helst, hihi. Men semestervädret lämnar ju lite att önska. Inte för att jag behöver så väldigt varmt men när det känns som om man skulle ha behövt ha vantar på sig när man cyklar och det är slutet av juni då är det på gränsen alltså. Det här måste vara den sämsta sommaren på bra länge. Och så är det spridda skurar hela tiden. Mindre kul men som sagt jag försöker ändå njuta av att bara gå och skrota. Nu ska jag njuta av en hel hög med körsbär! Det är godis det och förmodligen inte särskilt LCHF men vadå man lever bara en gång vad jag vet!

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Skönt att förkylningen trappat av.
    Bigga kan man äta tills det blir magknip.
    Sa till minsta bb att Du får äta med måtta.
    Det hade han aldrig hört,måttligt.Lagom, så det blir några över till Mormor Mi. fem st.av hela påsen med det var några ruttna också.Ja stora bb fick ju äta också.Och mitt b.
    Inte blir man väl tjock av bigga.
    Helst ska det vara svenska, de kommer nog snart nu.Om värmen kommer.
    Vi har haft uppehåll i två dagar nu, fast det blåser ganska kraftigt från tvåtiden.

    Kram Mi

    SvaraRadera