onsdag 23 maj 2012

Vill ha!

Den här boken har jag väntat på, läste en recension av den engelska versionen och förstod att det var någonting för mig. Visst, jag hade ju kunnat läsa den på engelska också men nu tog det inte så lång tid innan den kom på svenska. Kan man hoppas på att få den i morsdagspresent?! Man kan ju alltid hoppas och annars får jag väl införskaffa den själv. Som belöning för allt slit med den där förbaskade vita, kalla saken som ligger på gräsmattan. Och ja, den har fått sig en omgång idag också och den är betydligt decimerad. Imorgon ska det visst bli riktig sommarvärme dessutom så då kanske den ger upp helt och hållet. Men å andra sidan så får man ju lite motion och får använda sig av armmusklerna. Bra som uppvärmning till krattningen som jag också har påbörjat lite smått. Känns lite sjukt att en del av gräsmattan är grön och en annan del är täckt av snö... Förresten så glömde jag ju skriva vad boken i fråga heter, "Själlös" av Gail Carriger och finns att köpa här för 174 pix eller att låna på en bibbla nära dig. Handlar om vampyrer, varulvar och parasoll - som skriven för mig, hihi! Ledsen men jag kan inte hjälpa att jag gillar sådant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar