tisdag 22 maj 2012

Äntligen lite...

värme och sol! Kämpar på med min ärkefiende snöhögen och idag fick jag äntligen hjälp av solen. Idag har jag och lillstrumpa även flängt omkring på min fina hoj och letat efter en morsdagspresent till min mamma. Jag tycker verkligen att det är härligt att cykla och ännu mer när jag nu har en sådan fin och bra cykel. Sedan har jag haft sådan tur att jag vann en tävling inne hos Hilla - My Woodhome. Ett presentkort hos Sobea som har supermysiga kläder så gissa hur lycklig jag är! Jag rekommenderar att ni tittar in hos Hilla för hon tar så himla fina och inspirerande bilder.
Och förresten så var den rysliga filmen "The awakening" alldeles lagom farlig för mig. Visst hoppade jag till någon gång men inte så att jag inte klarade av att se den och så var den ju inte någon splatter-film utan mer hederlig engelsk spökhistoria. Miljön var som gjord för spöken. Så helt klart sevärd om känner för lite spänning i tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar