tisdag 17 april 2012

Sicken tur...

man kan ha ibland! Först blev jag jätteglad när jag kom hem och vittjade brevlådan när jag hittade ett par kanonfina örhängen (liknande dessa på bilden) som jag vann genom att gissa rätt på en kändis inne hos Fru W. Dom åkte på direkt! Hon har en jättefin blogg för övrigt. Sedan på kvällen så såg jag att jag hade vunnit ett valfritt plagg från House of Lola inne hos Ett liv vid havet. Jag formligen studsade i soffan av glädje - gissa om det var välkommet! Så jag känner mig väldigt glad och tacksam. En annan sak som jag är väldigt glad över är att våren är på väg med stormsteg - ja, det kommer säkert att komma lite mer snö lite då och då men det är så härligt när asfalten börjar komma. Cyklarna tas fram och man kan gå obehindrat utan att behöva forcera flera meter snö! Nu ska jag hålla tummarna för att Skellefteå klår Brynäs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar