måndag 23 april 2012

Måste ju tipsa...

om en bra film i alla fall. Såg filmen Huvudjägarna som bygger på en bok av en av mina favoritförfattare Jo Nesbö förra helgen. Och den ni, den var bra! Bra skådespelare, spänning, action och full rulle. Jag gillade den skarpt! Så den kan jag rekommendera.
Idag är det världsbokdagen. Dagen till ära så glömde jag att låna en bok... så nu har jag inget att läsa ikväll. Men jag får väl rota fram någotgammalt ur bokhyllan så jag klarar mig ikväll. Och snön den bara vräker ner. Jag har svårt att förstå att det ska vara majbrasa om en vecka som det ser ut just nu. Man får nästan julkänslor. Som jag längtar att få ta fram min fina cykel men jag vågar inte cykla med lillan bak i sådant här slask för rätt vad det är så ligger man där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar