söndag 25 mars 2012

Undrar hur...

många som har bloggat om att dom har gjort eller ätit våfflor? Så jag vågade vägra våffeldagen och gjorde LCHF-plättar istället, hihi. Gott var det hur som haver. Sedan har vi rullat köttbullar så det stod härliga till, gjort ett litet middagsschema för veckan och dammsugit nedervåningen. Gillar söndagar då vi kan pula på lite i lagom takt. Köpte dessutom ett par påskägg till barnen idag + lite roligt godis att fylla dom med. Ställde dessutom fram min påskhare som jag köpte på superrea förra året. Kanske är en kanin om jag tänker efter - en påskkanin. Jaja, det funkar väl också. Gullig är den då. Ska väl leta på dom andra påsksakerna också i veckan - inte för att jag brukar påskpynta så hemskt mycket. Men barnen gillar det såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar