onsdag 18 januari 2012

Som ni kanske...

vet så gillar jag Biotherms produkter väldigt mycket. Jag brukar passa på att önska mig i födelsedagspresent eller till julklapp för dom kostar ju en slant. Men å andra sidan är dom så himla bra! Krämerna är så sköna och deodoranten som jag har av märket luktar gott och man behöver inte mycket för att hålla sig fräsch hela dagen. Nu har Fröken Vit i Madickenhuset en utlottning där första pris är Biothermprodukter och dom andra två priserna skulle inte heller sitta fel, nämligen Christian Dior Self Tanning spray eller lotion och Scholls fotsalt. Jag skulle då bli väldigt glad om jag vann något av detta så man fick ta hand lite om sig själv också. Kika in där ni också om inte annat för att se vilket otroligt fint hus hon bor i! Väldigt fint.

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Kikade in på bloggen, jo visst är den fin. Men jag ska inte ha fler nya bloggar än på ett tag.Och så var hon så ung.
    Hoppas Du vinner. Det där fotsaltet vore något för mina trötta fötter.
    Har deltagit i så många tävlingar, vinner aldrig. Då köper jag varan i stället. Nu är jag med om att försöka vinna något hos Gudruns keramik.
    Både Du och jag har lite dyra vanor. Mina produkter jag vill ha rör kroppsdelarna, sminkar mig inte längre.Använder serum för att släta ut hyn,mot rynkor.Har inte så många än mer än skrattrynkor.Fina tunna rynkor har jag.Men de skämmer inte alls.Är ju snart 69 år.Kan ju inte ha hy som en 17-åring då.
    Du ser ju hur jag ser ut på fotot.
    Kram Mi

    SvaraRadera