söndag 8 januari 2012

Slutskrotat...

är det väl nu. Känns faktiskt lite ångestladdat att allt drar igång nu igen - tidiga morgnar, packa skolväskor, matlådor, morgonstress och ja ni vet allt det där som stavas vardag. Vi har haft det förbaskat skönt och trevligt och då känns det ju extra jobbigt att återgå till det vanliga. Men det har känts bra att kunna ge barnen ett långt jullov för jag tror dom behöver det. Imorgon ska jag se om jag orkar (beror på hur sent jag somnar ikväll...) städa bort julen här hemma för nu börjar jag längta efter att få plocka bort det. Det enda som ska få vara kvar är amaryllisen som är så lång och ståtlig och den blommar fortfarande. Barnen blir nog glada över att få plundra julgranen för det hänger några polkagrisar och chokladbitar där! Själv måste jag väl börja vänja av mig vid att äta mina lchf-saltiner med whiskeycheddar varje kväll, hur nu det ska gå!

1 kommentar:

  1. Godkväll Anna !

    Får höra sedan hur det var att börja vardagen med allt som ingår.

    Kram Mi

    SvaraRadera