tisdag 10 januari 2012

Härmed...

är julen utdansad på Grönkulla! Det är roligt att ta fram julsakerna men det är minst lika roligt att plocka bort dom. Det känns skönt att ha det gjort i alla fall. Alla tomtar nerpackade och julgranen borta, filmen Tomtetass lär jag dessvärre få dras med ett tag till för den ska ungarna se jämt. Och som vanligt blir jag sugen på att köpa nya gardiner men kassan är skral just nu så det blir ingenting av med det. Däremot måste jag fixa mig ett par byxor och det pronto. Jag kan inte gå omkring i pösiga, säckiga saker hela tiden. Och jo vi har ett par klädaffärer där jag bor men det är antingen för tantigt eller alldeles för hippt för mig. Jag vill ha ganska raka byxor, tycker inte att jag passar i sådana som är alldeles för tighta kring benen. Så även om jag helst vill känna på kläderna och prova dom så får det nog bli en liten beställning. HM hade 10% just nu så det får kanske bli någonting därifrån så jag har någonting att ha tills jag kommer mig till stan.

1 kommentar:

  1. Hej Anna. eftersom jag inte har Ditt efternamn och inte är vän med mig på FB, får Du vet så här att Du har en award att hämta i Mi´s nya liv.
    ************************************************
    Sy in dom vetja, tills Du hittar ett par i stan.Jag skulle bli överlycklig om jag fick sy in mina.Benen fladdrar för de har aldrig varit tjocka.Det är runt magen,stussen och brösten som det lagt sig mest.Om jag ändå hade fått lite hull på skinkorna.Men icke då.
    Men jag mår bra, de är inte så dumt.

    Kram Mi

    SvaraRadera