söndag 4 december 2011

Mjaa,,,

inte är det ju som vanliga pepparkakor. På sin höjd är eftersmaken god men, nej jag får nog klara mig utan pepparkakor. Jag bakade idag ut lchf-pepparkaksdegen som jag hittade recept på här och jag tyckte att det lät riktigt bra på papper. Kokosnötsmjölet som ingår luktade fantastiskt gott så jag tänkte att det här blir nog smaskens. Men, men nu har jag i alla fall provat. Jag lade pepparkakorna passande nog i en gammal Annas pepparkakor-plåtburk. Praktiskt va?
Har precis skållat och skalat mandel till glöggen, i mitt fall varm Fun light. Och så har vi hjälpts åt att dammsuga och skura medan barnen var hos min mamma. Gud så skönt det är när det är gjort och gott luktar det. Söndagen ska ju vara vilodagen men jag är lite dålig på det... Har dessutom tvättat några maskiner och bytt sängkläder. Ha en trevlig andra advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar