lördag 3 december 2011

Har precis...

sett filmen Bridesmaids. Den var kanske inte så rolig som jag hade fått för mig men helt klart värd att se! Man får skratta och så var den lite mysig och kanske särskilt polisen spelad av Chris O'Dowd var med... Hur som helst så var det roligt att se någonting annat än Pippi, Emil & Madicken som annars gör att DVD:n går varm. Nästa helg tror jag att jag ska försöka se Baksmällan 2, den första hade jag väldigt roligt åt så jag hoppas att jag får skratta åt uppföljaren också.
Idag har jag gjort en hel massa saker, bland annat bakat en bananchokladkaka av kladdigare slag, inte lchf eller GI men den ska inte jag äta. Den fick sambon och barnen som efterrätt idag och resten ska jag frysa in så man har något att bjuda på om man får främmande i jul. Sedan har jag också gjort en lchf-pepparkaksdeg som nu vilar i kylen. Den ska jag baka ut imorgon. Men jag vet inte jag, degen smakade ju långt ifrån vanlig pepparkaksdeg... Får väl hoppas att den smakar bättre gräddad. Håll tummarna!

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Det blir ingen vanlig jul som vi är vana vid. Men jag står ut.Har vant mig, för egentligen har jag aldrig varit så mycket för Julmat de senaste 10 åren. Fett och äckligt. Tacka vet jag alla sallader magra och goda.
    Ska köpa rödkål, och laga till utan sirap förståss.Bor ju ensam, så jag förpestar inte luften för någon annan.

    Kram och trevlig andra Advent med de Dina.

    SvaraRadera