måndag 19 december 2011

Chokladfudge...

blev det idag! Enligt sambon var den god - så jag hoppas det. Men den var då hiskeligt lätt att göra. Jag hittade receptet här hos Bambi. Hade även tänkt göra skumtomtefudge och lite annat men tiden sprang som vanligt ifrån mig och med en liten tjej i trotsåldern går saker och ting inte alltid som man tänkt sig! Jag hade nämligen tänkt göra lite julgodis och ge till barnens fröknar, vi får väl se hur det går med det. Imorgon blir det ett besök hos frissan och jag hoppas att jag blir lika nöjd denna gång som jag blev sist. Och så ska jag väl försöka hitta dom där sista julklapparna för det hann jag inte i helgen som tänkt var. Varje år så tänker jag att jag, eller vi kanske jag ska säga, ska göra allting klart så att man sista dagarna bara kan varva ner och känna lugnet. Det går väl sådär... men jul blir det hur som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar