måndag 12 december 2011

Årets julkort...


är nu beställda. Få se om dom kommer lika snabbt som sist. Jag beställde dom från Qpix och om jag inte minns fel så beställde jag dom då sent en söndagkväll och när jag hittade dom i brevlådan vid lunchtid nästa dag trodde jag allvarligt talat att dom hade trollat dit dom. Jag menar det var söndag och sent på kvällen och företaget ligger i Göteborg eller någonstans där i närheten och jag bor i Norrbotten, hur går det till egentligen? Hur som haver så gör dom fina julkort och det finns många varianter att välja på. Nu tog jag ett där man kunde ladda upp fem olika bilder så det blir som ett litet collage. Det blev väldigt fint. Ja, det finns ju fördelar med att vårda barn. Man kan hinna sådant här småfix när dom tittar på Saltkråkan. Några större saker går det tyvärr aldrig att göra då lillan blir väldigt arg och ledsen på sin mamma om man inte är utmed henne :0) Det är tur att hon är så himla mysig så jag försöker att njuta av att bara vara nära och strunta i alla dom där sakerna som skulle behöva tas itu med. Bilden har jag lånat från qpix.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar