måndag 21 november 2011

Lite snö...

och så har jag plötsligt lite julfeeling! Ibland behövs det inte mycket. Jag tror minsann att jag ska försöka ta fram åtminstone julgardinerna och stryka dom så att det är klart innan helgen. Men jag hänger tidigast upp dom på lördag. Man får inte tjuvstarta allt för mycket. Idag har jag jobbat och nu hoppas jag att jag håller mig på benen och att barnen gör det för jag har banne mig inte råd att vara hemma nåt mer. Men jag tror jag är allergisk mot mitt jobb, jag blir så trött i ögonen och dom blir torra och röda på en endaste gång. Det är väl för torr luft kan jag tänka och jag har ju linser så jag är extra känslig. Jag får kanske söka jobb i simhallen i stället. Fast jag är ju inte så bra på att dyka så jag får väl stå i kiosken. Eller så får jag ta jobb hos min älskling men då skulle det väl inte bli mycket gjort förutom en jäkla massa pussande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar