måndag 5 september 2011

Nyklippt!

Och gud så skönt det är! Luggen som hängde ner är nu kort och det är så skönt. Dessutom så klipper min frissa igenom håret ordentligt så man känner sig verkligen fräsch och håret känns lätt och luftigt. Och nu ser jag att en av knäppgökarna i Hollywoodfruar tar hål i öronen på sin lilla bebis Fy fan så hemskt. Man behöver väl inte ha hål i öronen när man knappt är ett år gammal. Åh, vad jag blir upprörd! Det är bara yta som räknas tydligen...
Har varit hemma med min lilla tös som har feber idag så det var skönt att komma ut en stund och bli ompysslad i frisörstolen. Jag blir alltid så ohyggligt trött när jag är och klipper mig. Det är väl sövande när någon pysslar med ens hår. Idag har jag haft min första motgång när det gäller bantandet. Jag vet inte om det är för att det är en viss tid i månaden som jag har varit så sugen. Nu har jag inte fallit för någon frestelse men det är första gången jag känner sug och längtar efter någonting onyttigt. Nåja, jag tänker inte avvika från programmet utan jag tar en liten bit mörk choklad och hoppas att det går över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar