fredag 5 augusti 2011

Nytt schampoo...

och balsam har jag precis beställt. Jag brukar beställa från feelunique.com och nu idag har dom dessutom 10% rabatt på hårvårdsprodukter med koden: MODEL10 så då passade jag på. Ska testa Redkens All Soft som jag har hört så mycket bra om. Får se om det passar mitt hår också. Jag vill gärna ha mjukt och följsamt hår. Dom har jättebra priser och man får se dom i svenska kronor om man vill och det är ingen frakt. Jag tror att företaget ligger på Jersey och dom har inte bara hårvård utan makeup, parfymer och krämer och som sagt priserna ligger långt under priserna här i Sverige!

1 kommentar:

  1. Svar: kul att du är med i min tävling om ett presentkort på 500 kr från sovtex!
    För större chans att vinna gilla inlägget på bloglovin http://www.bloglovin.com/blog/1562916/jag-ar-inte-dum-i-huvudet-jag-har-aspe
    Detta är något som är frivilligt men ger dig en extra lott till tävlingen:)
    Lycka till

    SvaraRadera