måndag 22 augusti 2011

Nää, nu får det ta...

och sluta regna. Det fullkomligen öser ner. Det är så deprimerande och eftersom jag är så dålig på att klä mig så är jag ju sjöblöt hela tiden. Men är huvudet dumt får kroppen lida. Lillan har börjat snora så det är väl snart dags för vab...
Men annars rullar det på och det går så bra med mitt GI:ande. Känner mig faktiskt jätteduktig och imorse kom jag i ett par byxor som jag inte har kunnat ha på länge. Tajta i midjan fortfarande men det ska vi väl snart råda bot på om det fortsätter så här! Och jag äter mig ju mätt, det är nog därför jag har så svårt att tro att det ska fungera. När man bantar ska man ju gå omkring hungrig liksom. Och energi har jag till tusen. Lagade tre rätter idag, en till barnen, en till mig och så dessa som älsklingen fick när han kom hem från jobbet. Och till imorgon beställer jag höstsol av vädergudarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar