tisdag 30 augusti 2011

Kan man hoppas...

på dom här i födelsedagspresent? Jag tycker att Af Swedalas påslakan ser helt underbara ut och dessutom är dom ekologiska. Lite för dyra för min börs så jag håller tummarna för att jag vinner. Tävlar nämligen hos Ekostil om ett presentkort från Sovtex. Annars får jag nog bara drömma om dom...
Men nya påslakan börjar bli ett måste. Mina älskade lakan som jag har nu börjar bli slitna och så skulle jag vilja göra lite fint i vårt sovrum. Skaffa ett bättre sängbord och få lite mer ordning och reda. Kan i och för sig bli svårt med tanke på att jag sover där och jag brukar liksom brandmännen bara hoppa ur kläderna... Hur som helst så ska jag gå och knyta mig och hoppas att jag slipper drömma om hårlöss i natt. (Det går på sonens skola, huvva!). Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar