tisdag 23 augusti 2011

Ibland...

hör vädergudarna tydligen bön! Superhärligt väder idag, soligt och fint så jag passade på att plocka in svarta och röda vinbär som ska få bli till saft. Men det får bli imorgon för jag har redan lagt upp fötterna på soffbordet.
För övrigt är jag väldigt glad att två personer idag har kommenterat att jag har gått ner i vikt! Jag har ju bara hållit på i två veckor. Man blir lite extra sporrad då. Och som sagt så går det otroligt bra att vara utan alla kolhydrater. Det är mest brödet jag saknar. Men jag har googlat på lite recept på lchf-bröd så jag ska nog ta och testa något av dom. Jag saknar konsistensen av hårdbröd. Ostchipsen blev för övrigt svingoda! Ska göra dom på fredag igen. Sedan försöker jag hitta något trevligt och gott i tårtgenren med så lite kolhydrater som möjligt eftersom det snart vankas inte mindre än två födelsedagar här på Grönkulla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar