måndag 30 maj 2011

Morsdagspresent...

Dessa fick jag i morsdagspresent. Av mig själv :) Barnen hade gjort fina kort som jag blev alldeles varm i hjärtat av. Och så fick jag mina länkstenar till blombänken!
Idag är jag hemma med vård av sjuk liten strumpa och gossen är också hemma. Han har ingen feber men är väldigt röd i ögonen så jag misstänker ögoninflammation och då var det lika bra att han var hemma också. Själv är jag fortfarande lika snorig om inte mer... Riktig jäkla hästförkylning det här. Nu hoppas jag i alla fall på hyfsat väder för imorgon kväll tror jag att jag ska ta och börja grävandet. Är så sugen. Å andra sidan kommer det att vara så hårt i backen på grund av alla rötter så jag kommer säkert att svära och måsta be om hjälp. Men nu ska det bli fint igen, det har jag bestämt mig för.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Anna !

    Jättesöta skor, vad de nu är gjorda av trä el. gummi.

    Jag hade ju bara ett barn som också blev sjuk emellanåt.Influensorna fick jag men annars var jag i övrigt frisk.

    Idag på träningen fick jag pröva den där man står och cyklar, då går armarna också.Den tog skruv, när jag väl fick in rytmen.
    Nu har jag ingen träning förrän den 7/6 Kl.9.00, vill känna på endorfinerna.Får tydligen inte träna annat än när Eva är där.Hon har en kortare semester.
    Då får jag det också på så sätt.Har ett möte i morgon Kl.11 på Hälsoenheten hos Gerda min distr.sköterska hon ska väga o.mäta lilla Mi som inte gått ner ett dugg.

    Hoppas barnen kryar på sig och Du med förståss.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är alldeles äkta plast i sulan :) Men för 262 kronor inklusive innersulor som jag köpte till så kan dom väl fungera i sommar.
    Vad duktig du är som tränar! Jag vill också komma igång - ska bara bli av med den jädrans förkylningen...

    SvaraRadera