tisdag 22 mars 2011

Tur att...

man har sina Icebug-skor. Det regnade igår och sedan frös det på det så man kan lätt säga att det var blixthalka imorse. Utan mina superskor så hade jag nog bara ställt mig och grinat på uppfarten och haft gissningstävling om vilken av mina lemmar jag skulle bryta. Nu var det lite slirigt ändå men med dessa skor så håller jag mig i alla fall på benen! Jag och lillan i vagnen gled liksom nerför backen mot dagis - men vi klarade oss helskinnade och utan brutna ben. Dom är verkligen värda sin vikt i guld dessa skor. Värda vartenda öre!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna !

    De ser väldigt stora ut.Är de tunga?
    Jag kan inte ha sånt på mina smala tunna fötter.Med en huvudfotings-kropp.Vilken syn !

    Ha en bra dag !

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju en rejäl vinterkänga men dom är inte tunga och så är dom fruktansvärt sköna att gå i. Och varma. Dom passar mig bra som bor där det är mycket snö, kallt och halkigt :)

    SvaraRadera