måndag 7 februari 2011

Gårdagen...

blev mindre rolig då jag trillade dit på en liten magsjuka! Nu får det banne mig vara nog, tror jag blir tokig. Nu har jag dock fått i mig lite mat och känner mig bättre så jag ska ta mig på jobbet imorgon. Känns som om jag knappt varit på jobbet någonting under januari/februari. Jag får så dåligt samvete men vad ska man göra? Det är väl så här det är när man har små barn och dessutom lätt för att trilla dit själv.
Försökte titta på Sherlock igår kväll men eftersom jag var rätt så borta så var det svårt att får något riktigt sammanhang. Men jag gillar verkligen programmet, bra skådisar och så tycker jag att dom har lyckats perfekt med musiken. Den passar så grymt bra. Jag gillar engelska serier för skådespelarna känns mer genuina och inte så där fantastiskt, overkligt supersnygga utan minsta lilla fel. Och nu menar jag inte att engelska skådespelare är fula utan att dom är mer "normalt" snygga. Inte så plastiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar