torsdag 3 februari 2011

En prickig...

klänning låg i brevlådan idag! Beställde den från HM för ett tag sedan och idag kom den. Det är ju en sommarklänning men den funkar ju bra med en långärmad tröja under och strumpbyxor till. Mycket söt i mitt tycke och kommer att passa min tösabit alldeles utmärkt. Dock är den jag beställde röd med vita prickar men den verkar nästan vara slutsåld redan! Vilken tur att jag slog till.
Idag när jag hämtade sonen så klagade han återigen på att han hade ont i magen och att det kändes lite som att han behövde kräkas. Jag hoppas verkligen att det inte blir mer magsjuka utan att det var ren och skär trötthet som gjorde att han kände så. Han vaknar så tidigt på morgnarna för det mesta och då blir det alldeles för långa dagar. För hoppas att han sover lite längre imorgon när han har chansen. Nu ska jag försöka få bort min egen förkylning och känningen jag har i mina bihålor med lite riven pepparrot. Tur att det är fredag imorgon så man kan få slappa lite för jag är inte alls pigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar