tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag...

blev väl sådär. Fick vansinnigt ont i magen på kvällen och det bara blev värre och värre. Fick sedan kräkas och det blev lite bättre men jag sov knappt en och en halv timme under natten. Klev i alla fall upp och for på jobbet för det känns som om jag knappt har varit där under det här året. Men eftersom jag inte fick i mig någon mat och var så trött så gick jag hem vid lunch och sambon åkte också på magsjuka. Eller om det var någonting vi har ätit. Men nu är jag officiellt less på alla förkylningar och magsjukor och ber vänlig men bestämt att dom håller sig undan från och med nu!
Barnen fick i alla fall varsin liten Bukowski-nalle. Dom är så otroligt mjuka och sköna att hålla i tycker jag. Nu ska jag pröva att få i mig lite långfil. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !
    Hoppas att Du mår bättre, usch och fy 17 för maginfluensa, jag tror jag har emotofobi (osäker på stavningen)fobi mot att kräkas,spy kasta upp, låter det hellre gå ut bakvägen.hihihi.Spydde som en kalv Julen 2008 då jag skulle fira hos min dotter, hon hade inte tagit mig på allvar, när jag sa, att jag äter inte kött längre.Inte en tanke på Mamma, så jag åt köttbull+prinskorv,+kompost-sallad.blä
    Efter det vill jag inte fira med dom.Skyller på att jag inte vill att hennes Pappa ska sitta ensam.

    Långfil var länge,länge sedan jag åt.Ska ta mej tusan köpa det nästa gång o.en påse kanel är ett måste till.
    Kram vännen från Mi

    SvaraRadera