lördag 29 januari 2011

Sådärja!

Då var det sjukstuga här igen :( Gossen har magsjuka, har kräkts flera gånger ikväll. Men han är jätteduktig på att känna när det är dags och har lyckats hinna in på toaletten varje gång. Nu sover han med en hink nedanför sängen. Men jag hoppas att han slipper kräkas något mer. Sedan verkar lillan ha typ samma fast från ett annat håll om ni fattar... Själv har jag naturligtvis lyckats med bedriften att ha blivit snuvig igen. Hopplöst. Hann inte ens återhämta mig ordentligt från influensan så trillar jag dit igen. Bara hoppas att man klarar sig från magsjuka. Vi kör med handsprit nu kan jag säga. Håller tummarna för att vi alla vaknar upp imorgon pigga och krya! God natt!

1 kommentar:

  1. Usch..fy f-n för kräksjukan!! Stackars stackars er. :(((((
    Kram (på avstånd)Git

    SvaraRadera