lördag 8 januari 2011

Lillan försöker...

göra som sin mor. Jag har ju en dotter som är ett och ett halvt år och hon följer med stort intresse när jag sminkar mig eller fixar håret. Nu sminkar jag mig oftast inte så mycket men lite ögonskugga och mascara brukar jag ha varje dag. Så jag borde väl inte ha blivit så förvånad när jag hittade henne i full färd med att måla sig! Hon hade smetat kajal i både ansiktet och i håret, gullebarnet. Ja, hela huvudet var fullt med kajalpenna. Och lite mascara och ögonskugga kan ju passa precis överallt på kroppen! Men, men allt klär en skönhet som man brukar säga ;0)

Apropå detta så har Daisy Beauty en tävling just nu där man kan vinna hudvård från Ole Henriksen. Ett riktigt lyxigt märke som jag aldrig skulle ha råd att unna mig att köpa så jag testar lyckan där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar