söndag 9 januari 2011

Jag fick...

mina länge efterlängtade bakskålar i rosa från Ib Laursen i julklapp. Tyvärr var ju den största sprucken men min sambo mailade till Broarne där han hade beställt dom ifrån och nu ska dom skicka en ny! Vilken service! Så glad jag blev :) Så jag kan definitivt rekommendera Broarnes webshop. Dom har dessutom så mycket fint som jag gillar. Dom har förutom dom fina bakskålarna mycket fint från Rice och Pip studio. Min inredning går ju mycket i vitt och då är det extra kul med dom där färgklickarna som Rice och Pip studio kan ge. Såg dessutom att dom har en tävling där man kan vinna en superfin väska från Pip. Just nu går jag omkring med en grön tygpåse så jag skulle verkligen behöva en ny väska. Känner mig lite fånig med den där tygpåsen faktiskt... Kolla in här om ni också vill vara med och tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar