måndag 20 december 2010

Tomteverkstad...

eller i alla fall paketverkstad är det här. Och städverkstad. Främmandet kommer ju redan imorgon. Så vi har dammtorkat och gjort lite julfint i gästrummet nere i källaren. Jag köpte en ljusgardin på IKEA som vi satte upp på väggen och det blev verkligen mysigt därnere. När det är ett källarrum så är det ju trevligt med lite mysbelysning. Det finns två källarfönster men så här års är det ju ändå mörkt större delen av dygnet. Och vi som skulle hålla igen på julklapparna... gick väl sådär kan jag säga. När man tar upp grejorna och ska slå in dom så har man glömt bort att man redan har ganska mycket. Nåja, barnen blir nog glada i alla fall! Nej, nu måste jag nog fortsätta att slå in julklappar samtidigt som jag kastar ett getöga på Jul med Ernst. Och nej, paketet på bilden överensstämmer ej med verkligheten. Det hittade jag på Googles bildsök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar