tisdag 28 december 2010

Tips...

på presenter har jag! Min svägerska som bor i en av Sveriges stora städer och därmed lååångt bort ifrån oss fyller snart år. Och som alltid så är det ju lite svårt att veta vad man ska köpa för present. När man inte träffas så ofta så vet man inte riktigt vad den andra har och/eller behöver. Men då hittade jag till presenkortstorget där man kan köpa presenkort på en massa olika affärer! Det är ju perfekt för mig som bor på ett litet ställe och inte kan köpa presenkort på så många ställen. Nu blev det ett presentkort på Jensens böfhus för där vet jag att dom gillar att äta. Sedan finns det presentkort till Åhlens, Lagerhaus, Dressman, Polarn och pyret, ja till en massa olika ställen. Mycket bra! Försökte förresten beställa ett presenkort direkt från Jensens hemsida men det fungerade inte tyvärr. Har försökt i flera dagar och då blir man ju sur så det var tur att jag hittade till presentkortstorget. Dom har dessutom någonting som heter SuperPresentkortet och där kan mottagaren välja fritt bland alla presentkort och upplevelser som finns representerade på PresentkortTorget.se. Beloppet på kortet väljer man själv. Helt suveränt tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar