torsdag 23 december 2010

Tack...

och lov att det finns receptfri migränmedicin på apoteket. Annars skulle jag aldrig ha pallat den här dagen! Att ta hand om två barn plus att fixa frukost, lunch och middag till gästerna hade varit mer än jag klarat om jag inte hade gått ut och köpt Eeze. Det lyckas inte ta bort det helt men jag kan då fungera hyfsat normalt i alla fall. Men nu är jag riktigt trött så jag ska försöka göra en tidig kväll. Chansen är stor att det är en kille som vaknar väldigt tidigt imorgon full av förväntan! Just nu sitter jag med ett fotbad, fötterna ska få bli lite julfina och så har jag ett riktigt blodrött nagellack som ska få pryda både tå- och fingernaglar. Sedan ska jag väl kanske plocka fram julgodiset så har jag någonting klart för imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar