onsdag 15 december 2010

Hade ju tänkt...

börja på Jo Nesbøs bok "Kackerlackorna" ikväll. Men lillan verkar ha förskingrat den... undrar om hon har lagt den på sitt rum. Jag kanske får smyga in där tyst på tå och se om jag ser den. Rackarunge! Jag är en sådan där som måste titta i en bok, eller en tidning, innan jag somnar. Det går bara inte annars. Kan vara hur trött som helst och ibland blir det bara två sidor men jag bara måste. Jag har i och för sig nyaste Allt i hemmet på nattduksbordet så jag är ju inte helt utan men jag hade gärna läst lite mer om Harry Hole ikväll. Den här är den andra i ordningen om Oslo-polisen, jag har inte riktigt läst dom i ordning. Nåja, den som väntar på någonting gott väntar ju aldrig för länge. Finns att köpa här för den billiga penningen 38 kronor och ännu billigare att låna på ett bibliotek nära dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar