fredag 17 december 2010

Grinigt...

väder med snö och blåst gör mig grinig! Uschamej, det bara vräker ner. Kan man hoppas att det kommer någon ängel och skottar åt mig?
Och så håller jag på att bli förkyld, jag som trodde att jag skulle klara mig, men icke. Kände av ena bihålan ganska kraftigt i slutet av förra veckan men det gav sig så jag trodde inte att det skulle bli något mer. Men nu är det halsont och attacknysningar. Men till det positiva, det är ju fredag och ikväll ska sonen på sitt första disco. Han som nyss var bebis, konstigt hur fort det går. Sedan ska vi poppa popcorn och mysa i soffan hela familjen. Och ikväll är det På spåret. Lyckan är gjord! Sedan så har jag nu gått upp 04.30 varje vardagsmorgon och kört zumba. Känner mig så nöjd med mig själv och jag mår verkligen toppen av det! Har knappt ont i rygg, axlar och nacken längre. Tycker jag har fått bättre hållning och jag har nog minskat någon centimeter här och där. Så jag fortsätter. Men på torsdag får vi ju besök så hur jag ska lösa det på morgnarna det undrar jag. Vill ju inte gärna gå upp sådär tidigt när jag är ledig och inte vill jag göra det med publik heller... Får helt enkelt bannlysa dom från vardagsrummet tills jag är färdig. Men julafton tror jag att jag tar ledig från gympandet också. Någon måtta får det vara. Trist nog så ska sambon jobba precis hela julhelgen. Vill inte ens tänka på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar