onsdag 24 november 2010

Ledsen om jag tjatar...

men Carin Wirsén är verkligen en trevlig människa. Fick en liten pratstund till med henne idag och passade då också på att köpa ett förkläde i det brokiga mönstret och en pysselbok. Det känns hur mycket hon uppskattar barn och hur hon brinner för det hon gör. Idag visade hon mig lite läromedel som hon och hennes dotter Stina Wirsén har gjort och det var så bra! Verkligen roligt att se, tänk om det hade funnits sådant där när man själv gick i skola! För er som har barn och inte har upptäckt Carin och Stinas böcker så rekommenderar jag dom verkligen. Rut och Knut är stora favoriter här hemma och även hennes Vem-böcker och Liten skär går hem hos barnen. Rut och Knut är så roliga att läsa också, jag älskar att läsa när det är på rim. Sedan gillar jag verkligen illustrationerna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar