onsdag 3 november 2010

Känns som om...

det är med livet som insats man går till och från jobbet den här årstiden. Eller i alla fall med armar och ben som insats. Fruktansvärt halkigt är det. Det töar och fryser på om vart annat. Jag gillar det inte! Och ändå har jag ju mina fina vinterskor från Icebug som ser till att jag håller mig på benen för det mesta men när det är riktigt glashalt och isen är så hård då hjälper inte ens broddar. Usch! Nu får det allt bli vinter på riktigt. Ska det vara så ska det vara ordentligt.
Kan i alla fall verkligen rekommendera Icebug, suveräna och varma vinterskor. Kostar en slant men jag har aldrig varit så nöjd med några skor som dessa.

1 kommentar:

  1. Så roligt att du vill vara med i min utlottning, du har dina två lotter! Kika in den 1 december för att se om du hade turen med dig! Lycka till och kram <3

    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera