tisdag 9 november 2010

Känns lite vemodigt...

att plocka undan lillans fina vagga som heter Knoppa... Men hon har ju inte legat i den på ett år så det har väl varit dags länge nu. Inte för att den har stört, den är så fin så man kan ha den som prydnad. Jag var lite emot det men fick ge mig. Får väl spara den till eventuella barnbarn om sisådär 20-30 år. Hoppas mina barn inte väntar lika länge som vi med att föröka sig så man hinner njuta av att ha barnbarn. Min pappa dog ju bara 63 år gammal och barnens farmor blev precis 70 år så jag funderar rätt mycket på det. Men det är som det är och nu är vaggan nerplockad och lillan blir snart ett och ett halvt år. Det går fort. Ruskigt fort. Bilden har jag lånat från Googles bildsök så babyn på bilden överensstämmer inte med min lilla men vaggan ser precis ut sådär. Fin va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar