onsdag 11 augusti 2010

Höstens Meandi

Nu har höstens Meandi-kollektion släppts. Har precis varit in och tagit en snabbtitt. Eller snarare var det ganska segt, det är nog många som är inne och kollar. Det var en del fina grejor men mycket föll mig inte alls i smaken. Jag som brukar vara helsåld på deras kläder. Men jag gillar kvalitén och att det är bra kläder att ha på dagis. Mjuka, sköna och lekvänliga. Och så fanns det ovanligt mycket kläder för mammorna också och där fanns det ett par godbitar. Bland annat en söt cardigan. Den här jumpsuiten är väl för söt? Men den ser lite hög ut i halsen och det kanske inte är så bekvämt. Gullig är den hur som helst. Sedan är det alltid så att jag brukar ändra uppfattning om plaggen när jag väl ser dom "live". Sådant jag inte alls gillat när jag sett det på nätet blir plötsligt jättefint när jag får klämma och känna och titta på det hemma. Bilden är lånad från Meandi:s hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar