tisdag 10 augusti 2010

BUS

Ja, inte bus utan brun utan sol då... Jag har precis tagit på lite BUS på benen för även om jag har varit ledig och ute hela sommaren så blir mina ben inte märkbart bruna. Så nu prövade jag Comodynes brun-utan-sol-servetter som jag fick som prov med någon tidning. Hoppas dom fungerar för det var ju väldigt smidigt måste jag säga. Och det luktade riktigt gott också. Annars tycker jag att det brukar lukta lite skunk om dom där krämerna. Så håll tummarna nu för att jag får lite bruna ben så här i slutet av sommaren och lagom tills jag börjar jobba!

1 kommentar:

  1. Hej ! Vad kul, BUS. Himla kul. När jag var ung, kom det något som hette Tan-O-Tan både som mjölk o.ofärgat. Luktade pyton, och man blev randig.Vi provade på Pappas ben först.Han hade ju byxor på sig.Mamma och Jag hade ju strumpor och det kunde ju lysa igenom.
    Det är få förunnat att få en fin solbränna,i dagens sol.Som är farlig dessutom.
    Jag köpte en på Apoteket, den såg jag ut som en indian i.Nä, då är jag hellre vit.Du har rätt jag ska smeta på mig lite senare i höst.På benen jag också.Mina ben är fula utav ådror som sväller när jag gått mycket. Lycka till ! Och tvätta nu inte benen på ett tag. Kram

    SvaraRadera